En av menneskene du kan møte om du ringer vår supporttelefon er Kamilla. Her kan du bli litt bedre kjent med henne. Hun er utdannet HMS-rådgiver, og har jobbet med service-yrker i over 10 år. Kamilla kom til Evondos for ½ år siden og har siden blitt en av våre viktigste stemmer utad.
Kamilla håndterer det vi kaller 2. linje support, hvor hun behandler support- henvendelser som har behov for ekstra oppfølgning. Hun besitter kunnskap på det tekniske aspektet av Evondos-tjenesten, og er en viktig ressurs hos Evondos.
Kamilla synes det er givende å kunne bidra til å veilede helsepersonell til å få større forståelse for Evondos-tjenesten. Målet hennes er at helsepersonell skal tilegne seg så mye kunnskap som mulig, slik at de blir i stand til å løse problemer som oppstår på egen hånd. Hun ønsker å bidra til økt mestringsfølelse ved å lære bort hvordan man kan bruke roboten og Fjernpleiesystemet på best mulig måte.
Et av Kamillas høydepunkter med jobben er at hun får mulighet til å komme i kontakt med mennesker fra ulike kommuner i hele landet. Hun opplever det som givende å være en del av et firma som bidrar til å løse en av mange samfunnsutfordringer.